• VYHLEDÁNÍ UBYTOVÁNÍ
    Máte možnost výběru ze 4 postupů hledání vhodného ubytování
    1) vybírat v nabídce Last minute, která nabízí aktuální termíny nebo zvýhodněné pobyty
    2) vybírat na stránkách turistického serveru www.dasis.cz postupem ve zvolení oblasti požadované dovolené a postupným upřesňováním místa pobytu pak vyberete z nabídky ubytovacích kapacit ty, které jsou připojeny ON-LINE, event. si můžete vybrat i hotel na poptávku, pokud neni k dispozici žádný volný pobyt ON-LINE
    3) vyhledat již vytipované místo pobytu na serveru www.hotelyapenziony.cz , kde podle vymezených kritérií si necháte zobrazit nabídku objektů a zvolíte ty které jsou připojeny ON-LINE, event. si můžete vybrat i hotel na poptávku, pokud neni k dispozici žádný volný pobyt ON-LINE
    4) zůstanete v této sekci a budete vybírat jen z hotelů aktuálně připojených v režimu ON-LINE, ty ovšem prozatím nepokrývají všechna rekreační místa v České republice
  • V případě, že jste si již vybrali konkrétní ubytovací objekt, kliknete na odkaz "ON-LINE" a necháte si zobrazit volnou kapacitu pokojů.
  • TERMÍN POBYTU
    Zadáte termín plánované dovolené a zobrazí se vám volné pokoje.
    Je-li požadovaný pokoj k dispozici provedete jeho BLOKACI
    Pokud jste větší skupina a nabízené volné pokoje nepostačují na počet lidí, provedete BLOKACI a uvedete ve zvláštních podmínkách vyšší počet osob. Možnost ubytovaní se Vám v tomto případě musí prověřit, zda se uvolnila kapacita kterou Vám může ubytovatel poskytnout
  • BLOKACE
    Vyplníte příslušné kolonky o osobách a zvolených službách a systém vám spočítá cenu. Souhlasíte-li s cenou provedete další krok - vyplníte kontaktní údaje o vás, formu další komunikace, způsob zaplacení zálohy a provedete BLOKACI
  • Systém vám potvrdí provedenou BLOKACI, sdělí vám výši zálohy (50%) a údaje potřebné pro její uhrazení. Termín úhrady vždy záleží na termínu odjezdu, obvykle je 3 pracovní dny.
  • ZAPLACENÍ - REZERVACE
    Po zaplacení - v den kdy peníze budou zúčtovány na účet příjemce, vám systém automaticky provede závaznou REZERVACI a zašle vám ubytovací poukaz a propozice
  • Pokud nezaplatíte v daném termínu, systém pokoje automaticky ODBLOKUJE a poskytne je dalším klientům.
    Po úhradě a provedení REZERVACE již nikdo nemůže disponovat s vašemi pokoji a ubytovatel je drží pro vás.
  • POBYT
    Po příjezdu do ubytovacího zařízení se prokážete ubytovacím poukazem a doplatíte cenu pobytu a případně si doobjednáte další služby podle svého přání.
  • REKLAMACE
    Reklamace na kvalitu ubytovacího objektu a poskytnutých služeb musíte uplatnit přímo ubytovateli, jelikož on je pro vás poskytovatelem objednaných služeb a služby avízované v systému garantuje.
  • STORNO POBYTU
    Storno podmínky jsou uvedeny v všeobecných Podmínkách rezervace
  • Budeme rádi, pokud nás budete informovat o spokojenosti nebo výtkách spojených s ubytovacími službami, abychom zajistili výběr vhodných hotelů a poskytli klientům možnost prožít bezstarostnou dovolenou.

© NEKO s.r.o. 2019